2015. március 11., szerda

Kiki: "Nekem az Emelettel kapcsolatban jó emlékeim vannak"

Óriási lelkesedéssel dolgozik új szólókarrierjén Kiki , de örömét némileg elrontotta, amikor nemrég egy internetes cikk ellene fordította néhány rajongóját. - írja a Blikk.

Sokan ugyanis azt szűrték le abból, hogy az énekes önálló terveiről nyilatkozott, hogy elege lett együtteséből, az Első Emeletből, amelynek első sikereit köszönheti. Kiki állítja, ilyesmiről szó sincs, de mit kezdjen egy olyan együttessel, amelyik megszűnt?

– Az Első Emelet több mint egy éve befejezte 30 éves pályafutását, tehát nincs! – emlékeztetett Kiki.

– Nekem az Emelettel kapcsolatban jó emlékeim vannak. Ott lettem ismert, együtt éltük meg a sikereket. Éppen ezért a 2008-as 25 éves jubileumi koncert után én voltam az, aki felvetette, hogy újból el kellene kezdenünk koncertezni. Így is lett, öt éven keresztül jártuk az országot, majd eljött a harmincadik év, amivel lezárult egy korszak. De nem gondolnám, hogy „le kellene tennem a mikrofont", mert megszűnt az együttes – jelentette ki a Blikknek Kiki, aki pénteken lép fel először önállóan. De az emeletes hangulat persze nem marad el, hiszen kedvenc Első Emelet-dalait is elénekli majd szólókoncertjén.

Forrás: Blikk

Lájk, ha kedveled az Első Emelet dalait.